טיפול פסיכולוגי מרחוק

טיפול פסיכולוגי מרחוק – האם זה אפשרי? והאם זה יכל לעזור באותה מידה? התשובה היא בהחלט כן!

טיפול בסקייפ? טיפול בזום? טיפול מרחוק? אלו הם חלק מהשאלות בה אני נתקלת בשנים האחרונות מקליינטים רבים הפונים לטיפול בחרדות או טיפול זוגי. ברצוני לשתף אותכם כי טיפול פסיכולוגי מרחוק קיים כבר שנים רבות, כך גם טיפול זוגי וטיפולים אחרים.

כדומה לשיחת טלפון ומאז שעלתה תוכנת ה-SKYPE (סקייפ) ותוכנות דומות, אני מבצעת טיפול פסיכולוגי וגם טיפול זוגי מרחוק לאלפי קליינטים מרוצים מכל העולם באון-ליין.

לאחר ניסיון רב בטיפול מרחוק, אני יכולה להגיד בפה מלא שהטיפולים עובדים! ועובדים מעולה. זה מתחיל בקביעת טיפולים חדשים וטיפולי המשך וממשיך בהמלצות חמות מקליינטים שעברו את התהליך.

צורך של מציאות – הסוד של טיפול פסיכולוגי מרחוק

נכון זה החל כצורך של מציאות בה מטופלים עזבו את הארץ לתקופה ממושכת ולא ראו לנכון לחפש מטפל אחר ובכך מפניות של פה לאוזן התחילו לזרום בקשות ופניות רבות של ישראלים השוהים בחו"ל.

פניות נוספות הגיעו אלי מלקוחות פוטנציאלים שרצו להתחיל אצלי את הטיפול אבל לא יכלו להרשות לעצם "לשרוף" לעצמם חצי יום של נסיעות עקב המרחק.

כאשר הבנתי שקיים כלי מדהים לתקשורת בהישג יד שכבר הוכח מדעית בטיפול בכתבי עת רפואיים. מחקרים רבים הראו שטיפול התנהגותי – קוגנטיבי און ליין בדיכאון ובחרדות הוא יעיל בדיוק כמו טיפול פנים אל פנים.

זה עובד בחו"ל אז למה לא בארץ?

אם זה עובד עם מטופלים רבים בחו"ל זה יכל לעבוד גם בארץ? חד משמעית כן! המחשבה שעלייך להקצות זמן, נסיעות, דלק ומשאבים רבים על מנת להגיע לטיפול פסיכולוגי כלשהו, היא לפעמים קשה ובלתי ניתנת לתמרון בין עבודה, חיים, משפחה ועוד.

טיפול מרחוק נועד לתת לכם, המטופלים אפשרות לקבל טיפול אפקטיבי ויעיל ממש כמו פגישה פנים אל פנים מבלי לצאת מהבית ואפילו לזוז מהכיסא. אנו במכון יוגב עם למעלה מ- 40 שנות ניסיון ואלפי טיפולים מוצלחים הן בזוגיות והן בחרדות נעניק לך את ארגז הכלים המושלם עבורך לטיפול בחרדות או טיפול זוגי ומשפחתי.

יתרונות הטיפול פסיכולוגי מרחוק
לטיפול פסיכולוגי מרחוק קיימים המון יתרונות מרכזיים ובניהם חסכון בזמן, עלויות וטרחה מיותרת של הגעה לקליניקה. אצלנו המכון יוגב תוכלו לקבל טיפול בחרדות מרחוק, טיפול זוגי מרחוק ומגוון טיפולים אותם המכון מבצע. את הטיפולים אנו מעבירים באמצעות תוכנת הסקייפ.

סקייפ למי שלא מכיר הוא כלי פשוט לתפעול, דומה מאוד לאפליקציית וואצאפ. ולכן כל מה שאתם צריכים לעשות: זה להתקין את האפליקציית סקייפ בטלפון שלכם (אם עדיין אין לכם) או להוריד את התוכנה למחשב.

  • אם החלטתם להוריד את התוכנה למחשב, חשוב לוודא שלמחשב מותקנת מצלמת רשת (אם אין לכם תצטרכו לרכוש) ומיקרופון (שיכול להגיע גם כסט עם אוזניות).

אז איך באמת התהליך הזה עובד?

ראשית קובעים טיפול עם פנינה יוגב, בעלת מכון יוגב.

לאחר מכן, כאשר מגיע העת לפגישה, מחייגת אליכם פנינה בתוכנת סקייפ ואתם מתחילים בטיפול ממש כמו פנים אל פנים.

בהתחלה אולי תרגישו קצת "מוזר", אבל לאחר מספר דקות תראו שגם טיפול מרחוק באמת משפיע ומועיל כמו הטיפול פנים אל פנים.

אנו מזמינים אותכם לקבוע טיפול ולנסות את אחד הטיפולים שהמכון מבצע. בין הטיפולים המבוקשים תוכלו למצוא: טיפול זוגי מרחוק וטיפול בחרדות מרחוק. בכל טיפול וטיפול תקבלו מענה מקצועי על כל השאלות שלכם.

פנינה יוגב וצוות המכון כאן תמיד בשבילכם.