טיפול זוגי לזוגות נשואים בצפון

טיפול זוגי לזוגות נשואים בצפון – והתמודדות עם התרוקנות הקן

זוגות רבים חווים משבר בזוגיות כאשר הילדים הבוגרים שלהם עוזבים את הבית לצבא או למגורים ברשות עצמם. הרבה זוגות שמים בצד את הרומנטיקה ואת ההשקה בזוגיות ומשקיעים עשרים שנה או יותר בגידול הילדים וחינוך שלהם.

כאשר אנחנו רגילים שהילדים כל הזמן אתנו בבית פתאום המצב החדש בו אנחנו הופכים עוד פעם להיות זוג בלבד יכול להיות מבלבל ורווי במתחים. פעמים רבות המצב החדש של התרוקנות הקן שלנו מילדים יכול להיות מלווה במשבר בזוגיות. טיפול זוגי בצפון יכול לסייע לנו לטפל במשבר בזוגיות שלנו וללמוד מחדש איך לגלות תשוקה, אהבה והקשבה לבן או לבת הזוג שלנו.

טיפול זוגי בצפון – והתמודדות עם משבר גיל ה-40
משבר נוסף שזוגות רבים חווים הוא משבר גיל ה-40. משבר גיל ה-40 הוא משבר שגברים ונשים רבים חווים. משבר זה יכול ליצור גם בעיות בזוגיות. בעקבות משבר גיל ה-40 נשים וגברים רבים מחפשים ריגושים או אוזן קשבת מחוץ למסגרת הזוגית.

טיפול זוגי בצפון יכול לסייע מאוד לזוגות שמתמודדים עם משבר זה להבין את הזוגיות שלהם טוב יותר ולקבל כלים מעשיים שיסייעו להם להפוך את הזוגיות שלהם לחמה יותר, מכילה יותר ועם הרבה יותר עניין ופלפל.

טיפול זוגי בצפון – לזוגות שנשואים כבר שנים רבות

כאשר זוגות נשואים במשך שנים רבות הם מתרגלים אחד לשני ופעמים רבות בן או בת הזוג יכול לחוש שחסר בזוגיות עניין או התרגשות. לא תמיד קל להצית מחדש את האש בזוגיות שלנו ולהפוך אותה למעניינת יותר. טיפול זוגי בצפון יכול לסייע לנו להבין ממה אנחנו מרוצים בזוגיות שלנו וממה לא.

הכלים שנקבל במסגרת הטיפול יסייעו לנו להתמודד טוב יותר עם הבעיות שלנו ולדעת איך אנחנו יכולים להחזיר את האש ואת ההתאהבות לקשר שלנו. טיפול זה יוכל לסייע לנו להתמודד ביחד כזוג עם הבעיות והוא יוכל להוות מקום בטוח בו נוכל לבטא את החששות ואת הרגשות הכי עמוקים שלנו שקשורים לזוגיות שלנו. טיפול זוגי יכול לסייע מאוד גם לזוגות שנשואים כבר שנים רבות ופשוט רוצים לשפר או להציל את הקשר.