טיפול זוגי בצפון אצל המומחים של מכון יוגב

טיפול זוגי בצפון הוא טיפול פסיכולוגי במהותו, אלא שבניגוד לטיפול הפסיכולוגי הסטנדרטי, בו המטופל נפגש עם המטפל לבד ובאופן פרטני, בטיפול הזוגי יהיו נוכחים שני בני הזוג. מטרתו העיקרית של הטיפול הזוגי היא לטפל בבעיות הנוצרות או החוזרות ונשנות בקשר הזוגי, ולגשר על פערים הנפתחים בין בני הזוג – בייחוד כאשר הם אינם מצליחים לגשר עליהם לבד.

בדרך כלל, לטיפול הזוגי יגיעו זוגות החווים חוסר שביעות רצון מבן או בת הזוג או מתפקודם בנושא מסוים, וכמו כן יגיעו זוגות המעוניינים לטפל בבעיות תקשורת הנוצרות ביניהם, בבעיות מיניות ועוד. לפניכם כמה דברים שכדאי לדעת על טיפול זוגי בצפון.

האם טיפול זוגי מיועד רק לבני זוג שאינם מצליחים להסתדר?

ההנחה הרווחת היא כי טיפול זוגי מתאים אך ורק לזוגות שנמצאים על סף גירושים, או חווים מריבות וקשיים רבים על בסיס יומיומי. חשוב מאוד להבין כי הנחה זו אינה נכונה כלל, ולמעשה, טיפול זוגי עשוי להיטיב עם כל הזוגות – גם כאשר יש דברים קטנים המפריעים לנו ולא מדובר בבעיות מורכבות או ענקיות.

למעשה, טיפול זוגי עשוי להיות אף יעיל יותר כאשר אנו "תופסים" את הבעיות בשלב ההתהוות שלהן, ולא בהכרח כאשר בעיות אלה כבר מתפוצצות והמצב כולו הופך לקשה ונפיץ יותר.

למי מתאים טיפול זוגי בצפון?

הטיפול מיועד בעיקר לתושבי הצפון, עקב קרבתם לאחד מסניפי המכון. יחד עם זאת, מכון יוגב מספק טיפול זוגי לכל תושבי מדינת ישראל המעוניינים לקבל את הטיפול על ידי פנינה יוגב, בעלת ניסיון של 40 שנה בטיפול זוגי. זוגות אשר אינם יכולים להגיע למכון עקב בעיית מרחק, מוזמנים ליצור קשר עם המכון לקבלת אלטרנטיבות אחרות שהמכון מספק.

הטיפול עצמו, מתאים מאוד למרבית האנשים. במיוחד, מתאים הטיפול לאנשים החשים חוסר שביעות כללי מהאופן בו מתנהל הקשר הזוגי, או לזוגות החשים כי קשה להם לתקשר עם בן או בת הזוג ולהסביר לו או לה איך הם חשים. חשוב מאוד לדעת כי מרבית הבעיות המתעוררות בקשר זוגי, מתעוררות על רקע של חוסר בתקשורת או קצרים בתקשורת.

כאשר ישנו צד שלישי המעורב בעניין, שהינו ניטרלי ובלתי תלוי, ניתן לגשר על קצרים אלה באופן טוב יותר. כמו כן, כאשר מעורב בעניין מטפל מקצועי ומיומן, הרי שאנו נוטים לייחס לדעותיו חשיבות גדולה יותר ולראות את הדברים מפרספקטיבה שונה, שתסייע לנו להבין באופן טוב יותר את בן או בת הזוג ואת הצד שלהם בעניין.

טיפול זוגי בצפון | מכון יוגב הבחירה שלך